7 greseli frecvente in GoFunnel si cum sa le eviti in business

7 greseli frecvente in GoFunnel si cum sa le eviti in business
Din postura de antreprenor e imposibil sa nu faci nicio greseala, cu consecinte mai mici sau mai mari.

E pur si simplu realitatea ce vine la pachet cu genul acesta de cariera.

Insa asta nu inseamna ca nu exista solutii prin care sa minimizezi impactul greselilor sau sa iti exersezi abilitatile si deciziile, fara consecinte in viata reala.

Acesta e unul dintre scopurile pentru care am creat GoFunnel, la Gomag. 

Board game-ul, prin mecanismul de joc si situatiile ce se pot intampla pe tabla, te ajuta sa iti corectezi mindset-ul de antreprenor, sa iti setezi asteptari mai apropiate de adevar si sa iti slefuiesti abilitatile decizionale si strategice.

Pe acest subiect, m-am gandit sa povestim astazi, anume despre greselile frecvente pe care le fac jucatorii in GoFunnel si care se pot reflecta in afacerile reale… dar pe care, prin joc, tu le poti identifica si evita.

Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!

 
Ma abonez!
Cuprins:
 
  1. Joci prea defensiv
  2. Vrei conversii rapide, cu orice pret
  3. Iti tii cartile bune prea mult timp
  4. Ataci din impuls, nu din strategie
  5. Uiti sa-ti observi adversarii
  6. Te concentrezi pe un singur pion
  7. Nu adaptezi strategia pe parcurs

1. Joci prea defensiv


Pratic, in joc eviti atacurile, pastrezi cartile prea mult, muti doar cand esti sigur. Incerci sa „nu gresesti” in loc sa incerci sa castigi.
 

via GIPHY


In eCommerce asta se traduce in situatii precum atunci cand amani lansarea campaniilor pana la momentul potrivit. Sau nu faci email marketing de teama sa nu deranjezi ori nu investesti in reclame pentru ca „inca mai optimizezi site-ul”.

Din fericire, cu platforma Gomag poti incepe sa implementezi rapid ideile tale, iar apoi sa optimizezi pe parcurs.

Lanseaza rapid pagini de produs, landing pages si campanii automatizate cu GoBots. 

Nu trebuie sa fie perfecte - trebuie sa functioneze si sa inveti din rezultate.

Vezi si: Ce tip de jucator esti in GoFunnel si ce spune asta despre tine ca antreprenor

 

2. Vrei conversii rapide, cu orice pret


Ce se intampla in GoFunnel e ca fortezi mutarile. Vrei sa scoti un pion cat mai repede din funnel, consumand toate resursele intr-o singura tura.

In business, acest mod de decizie te face sa rulezi oferte agresive, sa faci discounturi fara strategie sau sa incerci sa „vinzi repede” fara sa construiesti incredere sau relatie cu clientul.

 

via GIPHY


Ce sa faci in schimb (in viata reala)?

Construieste un funnel complet - atrage, convinge, converteste si fidelizeaza. 

Foloseste Gomag pentru a oferi clientilor continut relevant si util, produse complementare, cross-sell si recenzii pentru a crea valoare reala.

 

3. Iti tii cartile bune prea mult timp


Cateodata se intampla in GoFunnel sa ai carti bune, dar le tii in mana, asteptand momentul perfect sa le folosesti. Intre timp, le pierzi sau esti blocat.

In eCommerce situatia se traduce prin idei bune de promotii, testimoniale video, colaborari - pe care le ai, le detii, dar le tii in draft. Nu lansezi nimic pana nu e totul „wow”.

 

via GIPHY


Ce poti face cu Gomag?

Foloseste functionalitatile platformei in mod activ: oferte temporare, countdown timer, pachete de produse, exit intent. Nu astepta perfectiunea - fa actiuni istete constant.

Vezi si: De ce ar trebui sa incluzi GoFunnel in programul tau de teambuilding

 

4. Ataci din impuls, nu din strategie


Uneori, in GoFunnel joci o carte de atac doar pentru ca ai una. Nu analizezi impactul real sau nu calculezi riscul. Doar reactionezi.

Echivalentul in eCommerce este atunci cand schimbi agentia de marketing la nervi sau opresti bugetul de Facebook Ads dupa 3 zile. 

 

via GIPHY


Ori, in cel mai rau caz, modifici structura site-ului fara analiza.

Din fericire, in Gomag ai oportunitatea sa vezi rapid cifrele din rapoartele platformei. Pe baza lor, atat rapoartele comerciale, cat si cele din Gomag Insights, poti sa iei decizii informate astfel incat sa testezi A/B descrieri, titluri si bannere in Gomag.

Iei decizii pe baza de date, nu de impuls.

 

5. Uiti sa-ti observi adversarii


Cateodata se intampla sa fii atat de concentrat pe funnel-ul tau, incat nu observi ca un alt jucator e pe cale sa castige. Problema e ca, astfel, ratezi ocazia sa il opresti.

La fel stau lucrurile in business, atunci cand nu urmaresti concurenta, nu analizezi trendurile si nu vezi cand apar noi jucatori in nisa ta.

 

via GIPHY


Solutia? Integreaza in Gomag Google Analytics, Facebook Pixel si alte tool-uri pentru a analiza ce cauta clientii tai. 

Uita-te la ce produse se vand bine in piata si foloseste platforma pentru a-ti adapta rapid oferta.

Vezi si: 5 moduri in care jocurile iti imbunatatesc abilitatile de antreprenor

 

6. Te concentrezi pe un singur pion


In GoFunnel ai libertatea de a decide daca vrei sa mergi pana la capat cu un singur pion sau cu mai multi, concomitent. 

In ciuda acestui fapt, daca vrei sa iti maximizezi sansele unei conversii mai rapide, cateodata e mai bine sa iti investesti norocul si cartile in multipli “clienti”.

De cele mai multe ori, greseala apare atunci cand ai un pion preferat si pui totul pe el. Iar daca il pierzi sau e blocat, ramai fara optiuni.

In eCommerce la fel se intampla cand ai un singur produs vedeta sau un singur canal de promovare. Daca nu mai merge, iti scade tot business-ul sau chiar il poate inchide de tot.

Sfatul meu este sa diversifici. 

 

via GIPHY


Adu - informat - produse noi in magazin, fa bundle-uri si creeaza continut pe mai multe canale (blog, email, social media). 

Pentru a face asta, platforma Gomag iti ofera flexibilitate sa te extinzi rapid.

 

7. Nu adaptezi strategia pe parcurs


O mare greseala in GoFunnel e sa ai un plan fix si sa refuzi sa-l schimbi, chiar daca zarurile, evenimentele sau ceilalti jucatori iti dau peste cap tura.

Daca in joc asta nu te costa nimic concret cum ar fi bani, timp sau resurse, altfel stau lucrurile daca faci aceeasi greseala in eCommerce.

De exemplu, poate refuzi sa ajustezi campaniile, desi traficul scade. Insisti pe o descriere de produs care nu converteste. Sau nu testezi alte variante de pret.

Foloseste experienta din joc pentru a-ti ajusta atitudinea.

Mai ales ca, folosind platforma Gomag, ai control complet si in timp real. 

 

via GIPHY


Modifica texte, activeaza / dezactiveaza promotii, ruleaza campanii sezoniere si adapteaza flow-ul de automatizare in functie de comportamentul clientilor tai.

Vezi si: 7 lectii de eCommerce pe care le poti invata jucand GoFunnel


La fel ca in GoFunnel, in eCommerce fiecare mutare conteaza. 

Similar, fiecare carte joaca un rol. Si fiecare greseala te poate costa conversii, trafic sau chiar clienti.

Preia controlul asupra modului tau de gandire ca antreprenor si exerseaza-ti abilitatile cu board game-ul nostru. 

Acum ca ai citit articolul, iti va fi foarte usor sa vezi daca faci si tu aceste greseli - sau poate le fac adversarii tai 🙂

Pana data viitoare!

 

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0791 011 439 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!