Idei de business

Cele 7 reguli pe care orice antreprenor la inceput de drum trebuie sa le stie
Cele 7 reguli pe care orice antreprenor la inceput de drum trebuie sa le stie
Sa incepi o afacere azi pare mai simplu ca niciodata. Ai platforme la dispozitie, poti lansa un magazin online in cateva ore (hello, Gomag!), ai acces la resurse, cursuri, comunitati. Si totusi… majoritatea raman in faza de “poate, intr-o zi”. De ce? Pentru ca nu lipsa de unelte e problema, ci felul in care gandesti si te raportezi la drum. De aceea am ales sa iti dau mai jos cele 7 reguli esentiale, testate si confirmate de sute... Citeste mai mult
Top 5 evenimente care iti pot intoarce jocul la 180 de grade
Top 5 evenimente care iti pot intoarce jocul la 180 de grade
De multe ori faci totul corect - in viata si in afaceri… si tot ajungi sa fii luat prin surprindere. Poate se iveste un trend nou, reusesti cumva sa creezi o campanie care rupe sau apare o criza economica. Oricare dintre acestea iti pot da tot planul peste cap. GoFunnel reflecta perfect asta prin cartile de Eveniment, carti care apar spontan in joc si pot ori sa te propulseze spre victorie, ori sa te dea in spate cand te astepti mai putin.... Citeste mai mult
Trucuri pentru implementarea de tehnici psihologice in magazinul tau online
Trucuri pentru implementarea de tehnici psihologice in magazinul tau online
Prima mea prezentare interna la Gomag a fost exact pe acest subiect: oamenii nu cumpara logic. Ci emotional. Cu impuls, cu instinct si cu creierul „de sub capota” - partea aia pe care marketingul bun stie cum sa o activeze. Asa ca, azi ma intorc putin la orgini si vorbim despre cum sa pui psihologia in slujba conversiilor, in 30 de trucuri simple, dar bazate pe principii reale. Ce zici, incepem? Iti plac materialele de pe blogul... Citeste mai mult
De ce GoFunnel e jocul perfect pentru antreprenorii la inceput de drum
De ce GoFunnel e jocul perfect pentru antreprenorii la inceput de drum
Cand incepi un business, primesti o tona de sfaturi. Unii iti spun sa investesti in branding, altii sa bagi bani in reclame. Unii te trimit la cursuri, altii iti spun ca trebuie doar sa “ai incredere in tine”. Dar foarte rar primesti ceva concret prin care sa intelegi, la nivel practic si strategic, cum functioneaza cu adevarat procesul de vanzare. Si aici intervine GoFunnel . Un boardgame creat special pentru antreprenori - mai ales... Citeste mai mult
Concepte traditionale de marketing si cum le folosesti in magazinul tau online
Concepte traditionale de marketing si cum le folosesti in magazinul tau online
Intr-o lume plina de algoritmi, AI si notificari care nu se mai termina, e usor sa avem impresia ca marketingul a devenit ceva complet nou. Dar realitatea e ca o mare parte din ceea ce functioneaza si astazi in eCommerce are radacini in concepte clasice, gandite cu zeci de ani in urma de pionierii publicitatii si ai comunicarii. Daca stii cum sa le aplici, aceste principii se transforma in arme secrete pentru a construi un magazin online puternic,... Citeste mai mult
Cum sa faci corect analiza concurentilor tai in business
Cum sa faci corect analiza concurentilor tai in business
Imagineaza-ti ca esti intr-o cursa cu mai multe masini de Formula 1. Ai o masina buna, echipa ta e pregatita, dar nu stii nimic despre celelalte echipe: ce motoare au, ce strategii folosesc, cum ataca in curbe sau unde franeaza. Comparativ cu ce se intampla in business, daca nu-ti analizezi concurenta, fix asa conduci: cu ochii inchisi. Prin urmare, in acest articol povestim putin despre cum sa faci corect analiza concurentei. Mai specific,... Citeste mai mult
Cum cream cele mai bune newslettere prin care sa obtinem trafic sau chiar vanzari
Cum cream cele mai bune newslettere prin care sa obtinem trafic sau chiar vanzari
Foarte putini antreprenori isi dau seama ca newsletter-ul este un canal VIP ce iti ofera sansa de a purta o conversatie directa cu oamenii care deja ti-au spus “da, vreau sa aud mai mult de la tine”. E un spatiu intim, personal, neatins de algoritmi. Dar cum transformi acest spatiu intr-o sursa constanta de trafic sau chiar de vanzari? Astazi vreau sa discutam putin despre acest subiect si sa iti arat cum sa construiesti newslettere... Citeste mai mult
Arhitectura unui magazin online care vinde pe banda rulanta
Arhitectura unui magazin online care vinde pe banda rulanta
Conform Statista, in februarie 2024 aproximativ 46.8% dintre utilizatorii romani de internet au cumparat online produse sau servicii. Iar numarul acesta creste. Intr-o piata digitala in continua expansiune, magazinul tau online trebuie nu doar sa existe, ci sa fie performant, scalabil si construit pe baze strategice solide. Daca vrei sa vinzi constant si sa transformi vizitatorii in clienti, ai nevoie de o arhitectura gandita ca un sistem viu,... Citeste mai mult
Cum gasesti audienta tinta pentru afacerea ta
Cum gasesti audienta tinta pentru afacerea ta
Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac antreprenorii la inceput de drum este ca incearca sa vanda tuturor. Realitatea? Nicio afacere, indiferent cat de mare sau de mica, nu poate satisface nevoile tuturor. Daca vrei sa ai succes pe termen lung, trebuie sa depui niste eforturi pentru a-ti identifica audienta tinta potrivita, in fiecare etapa de crestere a afacerii tale. De ce acest context? Pentru ca, pana la urma, publicul targetat... Citeste mai mult
7 Indicatori de performanta in SEO de monitorizat
7 Indicatori de performanta in SEO de monitorizat
Cand am inceput sa lucrez la SilkWeb, primul lucru pe care a trebui sa il invat a fost SEO. Acum, dupa atatia ani de scris si optimizat, instinctiv conceptele invatate se reflecta in texte. Nu strica nici faptul ca scrierea pentru SEO e, pana la urma, destinata sa fie relevanta pentru consumatori, cititori si clienti, nu doar pentru Google si alte motoare de cautare :) . Insa dincolo de creatie, exista multe elemente tehnice si strategice pe care... Citeste mai mult

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0791 011 439 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!