Idei de business

Ce este CRO si de ce este necesar pentru afacerea ta
Ce este CRO si de ce este necesar pentru afacerea ta
In procesul de creștere a unei afaceri online, poate chiar imediat dupa ce lansezi, iti dai seama rapid de un lucru super enervant: cei mai multi oameni care intra in site-ul tau… nu cumpara. Si nu numai ca nu cumpara, dar nu fac nici alte tipuri de conversii care te-ar putea interesa. Cum ar fi sa se aboneze, sau sa se inscrie undeva, sau sa te urmareasca pe retelele de socializare, de exemplu. Pe de o parte, acest comportament e o pacoste... Citeste mai mult
Email marketing performant: Ce trebuie sa stii
Email marketing performant: Ce trebuie sa stii
Unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing cand detii un business este… email-ul. Poate nu te-ai astepta, avand in vedere faptul ca o buna parte din discutiile in jurul promovarii se refera la reclame sau social media sau video-uri, de exemplu. Email-ul, insa, e un canal mult mai privat. In mare parte, nu ajungi in inbox-ul omului decat daca acesta si-a dat inainte permisiunea pentru a face asta. Vanzarile de liste - ceea ce se folosea... Citeste mai mult
Cheia succesului in business, secrete de marketing si alte mituri pentru antreprenori
Cheia succesului in business, secrete de marketing si alte mituri pentru antreprenori
Bun venit la o buna lectie de business… intr-o ureche! Deschideti ochii sa nu va scape niciun detaliu, fixati-va centurile si fiti pregatiti pentru calatoria spre raspunsurile pe care le cautati pentru intrebari de tipul… Care este cheia succesului? Mai specific, cheia succesului in business? Ce secrete de marketing ascund mai-marii agentiilor? Ce secrete de business imi poti da, sa GARANTEZI ca o sa am succes? … tobele... Citeste mai mult
Cum sa vinzi fara batai de cap produse online
Cum sa vinzi fara batai de cap produse online
Vrei sa iti deschizi un magazin online sau ai lansat deja unul si vrei o strategie pentru succes? Daca ai jucat cel putin o tura GoFunnel , probabil ai observat ca in spatele unei afaceri online lucrurile sunt mai complexe decat par la prima vedere. Clientii sunt irationali, iar factori interni si externi afecteaza modul in care acestia ajung la punctul de cumparare. Asadar, hai sa discutam putin despre cum poti sa vinzi clientilor produse... Citeste mai mult
Cum sa reusesti chiar si pe o piata aglomerata
Cum sa reusesti chiar si pe o piata aglomerata
Asta e intrebarea, nu-i asa? Cu totii avem sau am avut la un moment dat ideea de a deschide un business propriu. Tocmai de aceea am creat si GoFunnel, pentru a te familiariza cu ideea unui magazin online si a felului in care functioneaza in relatia cu clientii. Insa nesiguranta ramane. Cum te bati cu competitorii? Cum reusesti sa atragi atentia consumatorilor? Cum obtii garantia ca nu iti cheltui banutii degeaba? Desi reteta perfecta nu exista... Citeste mai mult
Cum sa faci un audit social media
Cum sa faci un audit social media
Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest, LinkedIn, Twitter, Messenger, WhatsApp etc., toate acestea sunt canale in care interactionezi cu potentialii tai clienti, cand ai o afacere online. Foarte importanta este componenta sociala a modului tau de postare. Adica sa nu folosesti social media doar pentru a face oferte sau doar pentru obiectivul de a vinde, ci 80% pentru a intretine interesul comunitatii tale. Insa azi nu vreau sa vorbim neaparat... Citeste mai mult
Despre crearea unui brand care nu se erodeaza in timp
Despre crearea unui brand care nu se erodeaza in timp
Indiferent cat de propice sau provocatoare ar fi piata pentru un business, exista un bun de baza pe care afacerile de succes il creeaza, il dezvolta continuu si-l pazesc ca pe ochii din cap. Brandul. Pentru un business ce vrea sa reziste in timp si sa isi cultive o baza de clienti fidela, este necesar sa aiba control asupra modului in care este perceput pe piata. De aceea e atat de importanta imaginea brand, simbolurile dupa care acesta este recunoscut,... Citeste mai mult
5 lucruri ce distrug o afacere din fașă
5 lucruri ce distrug o afacere din fașă
Inainte sa iti deschizi propria ta afacere - fie ea online sau offline (desi componenta de online a ajuns cam obligatorie in ziua de azi), e important sa iti formezi mindset-ul. Modul in care iti gandesti business-ul, strategia si actiunile are un impact direct asupra rezultatelor pe care le vei obtine . Cand pornesti de la premisa gresita, constructia pe care o creezi pe aceasta fundatie se va prabusi, mai devreme sau mai tarziu. Asa ca acum e momentul... Citeste mai mult
Idei de afaceri pe care poti sa le pornesti part-time
Idei de afaceri pe care poti sa le pornesti part-time
Indiferent de contextul economic, sau poate in special atunci cand cheltuielile cresc si banii nu par sa fie de ajuns, multi dintre noi ne gandim sa ne deschidem o afacere proprie. Daca ai si experienta pe o anumita zona sau ai un hobby sa produci obiecte utile, fundatia e deja pregatita. Insa intervine si frica; pentru ca nu ai cum sa stii precis ce succes poate avea ideea ta, pana nu investesti in ea sa o aduci la realitate. La start, lucrurile... Citeste mai mult
Regulile de aur cand vrei o echipa performanta
Regulile de aur cand vrei o echipa performanta
Fara un lider grozav, orice echipa buna este limitata si nu va putea livra rezultate de top asa cum este, de fapt, in stare sa o faca. E adevarat sau nu? Vezi concluzia de la final :) E nevoie de timp pentru a forma si a creste o echipa unita, care “lupta” pentru aceeasi misiune si acelasi obiectiv. Pana la urma, asta face o echipa performanta - e capabila sa atinga obiectivele in raport de calitate, cantitate, cost si timp. Daca... Citeste mai mult

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0721-334.992 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!