Cum planifici o strategie castigatoare in GoFunnel (si in viata profesionala)

Cum planifici o strategie castigatoare in GoFunnel (si in viata profesionala)
Daca ai jucat GoFunnel macar odata, stii ca nu castiga cel care da cele mai mari numere la zar, ci acela care joaca cu cap. La fel si in business. 

Nu supravietuieste afacerea cu cei mai multi bani investiti, ci cea cu cea mai buna strategie.

Strategia e ceea ce separa jucatorii care reactioneaza de cei care anticipeaza. In viata profesionala, ca si in GoFunnel, nu-i despre noroc. E despre decizii intentionate, planificate si bine executate.

In articolul de azi, vreau sa-ti arat cum poti folosi mindset-ul de la masa de joc in realitatea ta de antreprenor, marketer sau profesionist care vrea sa obtina rezultate.

Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!

 
Ma abonez!
Cuprins:
 
  1. Incepe cu finalul in minte
  2. Joaca atat ofensiv, cat si defensiv
  3. Pregateste-ti mutarile in avans
  4. Nu te atasa de o singura cale
  5. Tine-ti cartile aproape, dar nu le tine toate in mana
  6. Citeste jocul celorlalti
  7. Nu ignora Zona de interes
  8. Gandeste pe baza de ROI
  9. Lasa loc de relatii, nu doar de punctaje
  10. Joaca si pentru viitor, nu doar pentru tura asta

1. Incepe cu finalul in minte


In GoFunnel, stii ca trebuie sa scoti 5 clienti din funnel. Asta e victoria. De acolo pleaca tot: ce pioni alegi, pe unde ii duci, ce carti joci.

In business, obiectivul nu e doar ”vreau mai multe vanzari”. Intreaba-te:
  • Cat vreau sa vand luna asta?
  • Ce produs imping in fata?
  • Ce KPI ma intereseaza: valoarea medie a cosului? rata de conversie? Fidelizarea? frecventa de cumparare?

Fara o tinta clara, orice actiune e doar o miscare random. Dar cu o tinta bine stabilita, fiecare actiune devine o decizie strategica.
 

2. Joaca atat ofensiv, cat si defensiv


Unii jucatori in GoFunnel sunt doar pe atac - se bucura cand blocheaza sau saboteaza. Altii, doar isi construiesc linistiti funnel-ul si spera sa nu fie vizati.

Jucatorii buni? Fac ambele.

La fel si in business.

 

via GIPHY


Joaca in ofensiva = campanii, promotii, lansari, noi canale de vanzare.

Dar si in defensiva = backup la server, testare site, politici de retur, protectia brandului.

Nu iti neglija apararea. Daca pica ceva critic (platile, livrarea, reputatia), tot efortul ofensiv e degeaba.

 

3. Pregateste-ti mutarile in avans


In GoFunnel, jucatorii care doar ”vad ce dau la zar” ajung sa se incurce. Cei care au deja in minte 2-3 variante, in functie de rezultat, avanseaza.

In business, inseamna sa planifici pe minim o luna inainte:
  • stii ce postari apar si cand
  • ai email-urile pregatite pentru campanii
  • ai bugetele deja repartizate
  • ai ideile de backup daca ceva nu merge.

Planificarea te ajuta sa reactionezi rapid, dar cu cap. Nu te blochezi la primul obstacol.

Vezi si: Cele 3 etape din funnel-ul GoFunnel si cum le recunosti in vanzarile tale reale

 

4. Nu te atasa de o singura cale


Ai observat cum in GoFunnel poti ghida un pion spre un funnel si apoi schimbi directia? Sau sacrifici un pion ca sa scoti altul mai repede?

In viata profesionala, ai nevoie de flexibilitate strategica. Poate un canal nu mai aduce rezultate. Sau produsul vedeta scade in popularitate.

 

via GIPHY


Asa ca nu te atasa de solutia initiala. Ataseaza-te de obiectivul final. Schimba drumul, nu destinatia.
 

5. Tine-ti cartile aproape, dar nu le tine toate in mana


In GoFunnel, daca pastrezi 3 carti puternice si nu le joci niciodata, de frica sa nu le pierzi... blochezi jocul. La un moment dat, esti obligat sa renunti la una. Si doare.

In business, e la fel cu ideile, tool-urile si resursele:
  • ai idei de postari, dar nu le publici
  • ai creatii de campanii, dar le amani
  • ai bani de buget, dar astepti ”momentul perfect”.

Nu astepta perfecțiunea. Joaca ce ai. Testeaza si ajusteaza din mers.
 

6. Citeste jocul celorlalti


Un jucator bun in GoFunnel nu se uita doar la pionii lui, ci la ce fac ceilalti: cine e aproape de conversie? cine isi construieste ceva in liniste? cine n-a mai folosit nicio carte de 3 ture?

In viata profesionala, inseamna sa urmaresti ce face competitia, sa vezi cum raspunde piata, sa urmaresti tendintele si sa analizezi comportamentul clientilor.

 

via GIPHY


Asa ca vezi miscarile. Anticipeaza si actioneaza cand conteaza.

Vezi si: Cum sa castigi GoFunnel aplicand principii reale de business

 

7. Nu ignora Zona de interes


Multi jucatori subestimeaza Zona de interes din joc - locul acela din mijloc unde poti aduna carti, poti bloca drumuri, poti sabota subtil.

Dar fix acolo se creeaza avantajele neasteptate.

In business, Zona de interes sunt lucrurile indirecte: cultura organizationala, educatia echipei, relatiile construite in comunitate, colaborari de continut sau, de ex., customer service-ul.

Acestea nu aduc rezultate imediate, dar influenteaza tot funnel-ul.

 

8. Gandeste pe baza de ROI


In GoFunnel, daca ai 3 pioni in funnel si doar o carte, alegi pe cine misti. Te intrebi: ”care pion e cel mai aproape de conversie?”, ”pe care merita sa-l protejez?”.
 

via GIPHY


In business, trebuie sa gandesti la fel:
  • Ce campanie are cel mai mare ROI?
  • Ce produs are marja cea mai buna?
  • Ce canal iti aduce cel mai bun cost/conversie?

Nu tot ce pare urgenta aduce valoare. Prioritizeaza cu cap.
 

9. Lasa loc de relatii, nu doar de punctaje


Poate nu pare, dar in GoFunnel relatiile conteaza. Poate un jucator te ajuta cand esti in impas. Sau iti intoarce un favor. Sau... se razbuna ca l-ai blocat mereu.

In business, la fel: oamenii tin minte cum i-ai facut sa se simta, nu doar ce le-ai vandut.

Ajuta parteneri fara sa ceri ceva imediat. Ofera clientilor un bonus neasteptat. Sprijina-ti colegii la greu.

Oamenii te sustin pe termen lung daca simt ca esti acolo cu intentie buna, nu doar pentru a obtine ceva de la ei.

 

10. Joaca si pentru viitor, nu doar pentru tura asta


In GoFunnel, daca vrei doar o conversie rapida, risti sa ramai fara carti. Sau sa intri intr-o etapa blocata ori sa devii o tinta usoara.

Strategii buni isi pregatesc din timp drumul pentru 2-3 ture. Nu doar urmatoarea miscare.

 

via GIPHY


La fel, in business, intreaba-te:
  • ce impact are decizia asta pe termen lung?
  • daca toti clientii ar trai azi experienta asta, ce-ar spune peste o luna?
  • ce reputatie construiesc cu fiecare mesaj?

E usor sa arzi resurse pentru un boost de vanzari. Si poate e mai greu, dar mai valoros, sa construiesti un brand care dureaza.

Vezi si: Cum te ajuta GoFunnel sa devii mai strategic in afaceri


Tu cum iti gandesti strategia?

Joaca GoFunnel si descopera cum fiecare tura e un exercitiu de strategie, asumare si anticipare. Nu doar un joc de noroc.

La fel e si viata profesionala. Nu poti controla tot, dar poti controla cum reactionezi, ce planuri iti faci si ce sacrificii accepti ca parte din joc.

Gandeste-te asa - data viitoare cand te asezi la masa cu colegii si jucati GoFunnel, nu uita: nu doar va distrati. Va antrenati mintea de antreprenor.

Si poate, fara sa-ti dai seama, inveti sa iei decizii mai bune si in viata reala :) .

Pana data viitoare!

 

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0791 011 439 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!