5 sfaturi pentru a face seara de GoFunnel mai interesanta

5 sfaturi pentru a face seara de GoFunnel mai interesanta
Tocmai ai luat sau ai primit GoFunnel si vrei sa organizezi o seara distractiva de joc?

Board game-ul GoFunnel iti face cunostinta cu lumea antreprenoriatului si a magazinelor online, asa ca, la o prima vedere s-ar putea sa para un joc complicat. Insa nu e!

Daca vrei cateva trucuri pentru a profita la maximum de experienta GoFunnel, dar si pentru a-ti convinge prietenii si familia sa joace, pentru azi am pregatit ceea ce cauti.

Vezi ce puteti sa faceti pentru ca seara de joc sa devina super interesanta!

Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!
Ma abonez!
Cuprins:
  1. Alegeti cate un nume pentru afacerea voastra
  2. Alegeti ce produse vindeti
  3. Faceti cate un profil al clientului pentru fiecare magazin
  4. Alegeti ce face special fiecare magazin online al jucatorilor
  5. Jucati in parteneriat
 

1. Alegeti cate un nume pentru afacerea voastra


Practic, fiecare jucator de GoFunnel este un antreprenor, un om de business care detine un magazin online. Pe tabla de joc, aceste magazine sunt reprezentate sub forma unor palnii (de vanzari).

Atragi pionii din centru - clientii, din piata de clienti - si scopul e sa ii conduci prin magazinul tau spre iesirea din palnie, pentru a face o conversie, o vanzare.

 


Asadar, pentru a face lucrurile mai interesante, odata ce aveti setata tabla de joc, va puteti gandi fiecare la un nume pentru afacerea voastra.

Asta face ca batalia intre jucatori sa fie mai apriga, deoarece odata ce dai un nume unui lucru, incepi sa tii la el.

Numele cu care vine fiecare pentru “afacerea” lui, pentru funnel-ul lui, poate da startul unor discutii intre voi, pentru a intelege mai bine alegerea fiecaruia, motivele din spatele numelui respectiv sau chiar povestea unei idei de business pe care o luati in considerare.

 

2. Alegeti ce produse vindeti


Cand va ganditi la cate un nume de afacere, in acelasi timp puteti stabili ce vindeti in fiecare dintre magazine. 

Va puteti alege produsele preferate, cate un singur produs sau cate un catalog pe un anumit domeniu, de exemplu. 

Aceasta decizie poate sa fie una complet la nimereala - poate aveti ceva prin preajma pe care va pica ochii, un pahar, electrocasnice, o carte, sau poate fi una in legatura cu un tip de afacere pe care vreti sa o aduce la realitate.

 


Puteti sa mai alegeti sa vindeti toti acelasi tip de produs si sa concurati direct pe tabla.

Chiar daca norocul are o parte din impact in desemnarea castigatorului (datorita zarurilor), cea mai mare influenta o are, de fapt, modul in care alegeti sa va jucati cartile sau modul in care le folosesc ceilalti jucatori pe funnel-urile adversarilor. 

Sau pe ale partenerilor, daca va aliati :)

Asadar, practic, va cultivati instinctul de antreprenor si abilitatile de luare a deciziilor potrivite, atunci cand sunteti sub presiune.

Vezi si: Cum sa devii un jucator foarte bun de board games

 

3. Faceti cate un profil al clientului pentru fiecare magazin


Poate pionii GoFunnel au aceeasi culoare, insa voi va puteti imagina o intreaga poveste in jurul fiecarui pion.

In functie de ce produse vindeti, puteti stabili anumite lucruri despre clientela fiecarui magazin in parte: ce varsta au clientii, ce sex, ce obiceiuri, de cat buget dispun, ce obiceiuri au, de ce sunt interesati legat de produse sau cu ce nevoi si probleme se confrunta.

 


Acest tip de schita a clientului este un instrument standard atunci cand faceti afaceri pe bune, pentru ca ea va spune pe cine sa tintiti si ce fel de mesaje de marketing sa formulati, astfel incat sa convingeti lumea sa intre in magazin si sa cumpere. 

Se numeste avatarul de client sau buyer persona.

Duce jocul la urmatorul nivel, facandu-l mai real.

 

4. Alegeti ce face special fiecare magazin online al jucatorilor


Una e sa alegeti numele si tipul de produse vandute pe tabla de joc, iar dupa ce va creionati si profilul clientilor, pasul urmator e sa va ganditi ce face special fiecare magazin.

De ce l-ar alege clientii (pentru ca in viata reala clientii aleg magazinul, nu tot timpul antreprenorul alege clientul)?

Aceasta actiune poarta denumirea de alegerea diferentiatorilor de business. Adica atunci cand business-ul ofera ceva diferit fata de ceilalti competitori de pe piata.

 


Poate fi vorba de livrare gratuita, de exemplu, garantii extinse pentru produse, servicii de personalizare, consultanta specializata, cadouri la fiecare comanda, livrare in 2 ore etc. etc.

Ganditi-va ce face bine un magazin real pe care il preferati si cum puteti imbunatati acel serviciu in cazul afacerii fictionale de pe tabla de joc.

E un exercitiu pentru viitorii antreprenori dintre voi, dar si un subiect bun de discutie din postura de clienti. 

Veti intelege ce se afla in spatele unei afaceri si cum puteti sa cereti lucruri mai bune de la firmele existente.

Vezi si: Cum gasesti idei de business bune

 

5. Jucati in parteneriat


Am mentionat in treacat mai sus aceasta idee. In loc sa fiti toti competitori pe tabla de joc, va puteti face o strategie in parteneriat, de obicei intre 2 jucatori.

Si mai interesant e daca o faceti in secret, astfel incat restul jucatorilor sa nu isi dea seama repede ce se intampla. Cu siguranta stii despre ce vorbesc, daca ai mai jucat vreodata cel putin un joc de carti.

Parteneriatele va pot ajuta sa avansati mai usor, sau sa faceti stricaciuni mai mari pe funnel-urile competitorilor. Miza nu e atat de mare incat sa se lase cu suparari, insa cu siguranta e frustrant pentru ei.

Va face jocul mai palpitant si mai interactiv :) .

 


Sfatul nostru este sa profitati la maximum de cartile disponibile si sa luati inclusiv decizii riscante. 

Pe masura ce jucati mai mult, pe atat GoFunnel vi se va parea mai bun - pentru ca strategiile se diversifica odata cu experienta.

Distractie placuta! 

Si nu uitati sa faceti o poza, sa ne aratati si noua cum decurge seara voastra de GoFunnel!

 

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0721-334.992 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!