In procesul de creČ™tere a unei afaceri online, poate chiar imediat dupa ce lansezi, iti dai seama rapid de un lucru super enervant: cei mai multi oameni care intra in site-ul tau… nu cumpara.
Si nu numai ca nu cumpara, dar nu fac nici alte tipuri de conversii care te-ar putea interesa. Cum ar fi sa se aboneze, sau sa se inscrie undeva, sau sa te urmareasca pe retelele de socializare, de exemplu.
Pe de o parte, acest comportament e o pacoste generala. Rata medie de conversie in Romania e undeva la 1-2% - desigur, in functie de nisa.
Pe de alta parte, insa, trebuie sa impingi si tu audienta spre punctele de conversie, daca vrei sa obtii niste rezultate.
De aici apare nevoia pentru CRO sau optimizarea ratei de conversie.
Vorbim azi pe larg despre acest subiect si ti-am pregatit cateva ponturi pe care sa le testezi, pentru ca - nu-i asa? - nimic nu e garantat sub soare inainte sa incerci sa faci lucrul respectiv si sa vezi cum functioneaza pentru tine.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!