Unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing cand detii un business este… email-ul.
Poate nu te-ai astepta, avand in vedere faptul ca o buna parte din discutiile in jurul promovarii se refera la reclame sau social media sau video-uri, de exemplu.
Email-ul, insa, e un canal mult mai privat. In mare parte, nu ajungi in inbox-ul omului decat daca acesta si-a dat inainte permisiunea pentru a face asta. Vanzarile de liste - ceea ce se folosea intr-o vreme - nu sunt legale.
Permisiunea clientului inseamna ca exista un interes si un procent de credibilitate. De aceea, impactul email-urilor asupra deciziilor lui este mult mai mare.
Dar hai sa nu povestim totul in “pragul” articolului.
Astazi vei afla detalii pe care trebuie sa le stii daca vrei sa faci email marketing pentru un business pe care il detii sau pentru care lucrezi.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!