Cand am inceput sa lucrez la SilkWeb, primul lucru pe care a trebui sa il invat a fost SEO. Acum, dupa atatia ani de scris si optimizat, instinctiv conceptele invatate se reflecta in texte.
Nu strica nici faptul ca scrierea pentru SEO e, pana la urma, destinata sa fie relevanta pentru consumatori, cititori si clienti, nu doar pentru Google si alte motoare de cautare :) .
Insa dincolo de creatie, exista multe elemente tehnice si strategice pe care le-am invatat si pe care trebuie sa le prinzi si tu, daca detii un business sau lucrezi pentru unul.
Unul dintre cele mai importante? Monitorizarea.
Datele si performanta muncii tale iti spun daca te afli pe drumul cel bun, daca sunt aspecte pe care le poti imbunatati sau daca trebuie sa te opresti si sa iti realiniezi planul de actiune.
Asa ca, pentru azi, m-am gandit sa vorbim putin despre indicatorii de performanta, mai precis despre 7 dintre principalele KPI-uri pe care ar trebui sa le monitorizezi in strategia ta de SEO.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!