In momentul in care vrei sa iti faci un business sau gestionezi unul, obiectivul e clar: pe termen lung iti doresti succes, profit si vanzari, care sa iti permita sa obtii stilul de viata dorit si stabilitate financiara.
Insa drumul pana acolo nu e la fel pentru toata lumea. Si niciodata nu e atat de simplu - floare la ureche - cum s-ar putea sa iti spuna tot felul de guru online.
Pe parcurs, ai nevoie de o strategie business bine pusa la punct, de vointa si principii care sa te motiveze sa ramai obiectiv(a) in luarea deciziilor si de un plan de crestere cu tehnici de marketing potrivite pentru afacerea ta.
Una dintre tehnicile des recomandate pentru un magazin online este, de exemplu, SEO. Optimizarea pentru motoarele de cautare.
In acelasi timp, toata lumea iti va spune ca va trece o perioada pana sa obtii rezultate din SEO, in care investesti timp, efort, dar si bani, cand angajezi o agentie sau un specialist.
Hai sa vedem, asadar, care sunt top motive pentru care sa investesti in SEO pentru afacerea ta, dar si cateva aspecte de baza despre acest instrument de marketing, pe care ar trebui sa le stii.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!