Primele lectii despre branding, identitate, imagine publica si impactul perceptiei publicului asupra unei companii, le-am invatat in facultate.
De fapt, pusa in fata listei de subiecte pentru licenta, am ales exact acest topic, fara sa imi dau seama ce efecte va avea asupra carierei mele.
Toata munca de cercetare in acea perioada, dar si experienta de aproape 10 ani in echipa Gomag, mi-a cimentat, insa, convingerea ca orice organizatie - fie business, cat de mare sau mic, fie institutie, ONG sau persoana publica - are nevoie cel putin de elementele de baza ale unui brand.
Acestea te diferentiaza in piata si ajuta la formarea unei anumite perceptii despre tine, in mintea oamenilor. Fundatia brandului tau creste increderea, atrage mai usor persoanele interesate si ii convinge sa faca o actiune in favoarea ta: sa cumpere, sa se inregistreze, sa doneze, sa te sustina.
Asadar, pentru azi, m-am gandit sa scriu putin despre acest subiect.
Vezi, in continuare, cateva lectii de branding pentru incepatorii in antreprenoriat, care te vor ajuta sa iti construiesti propriul tau brand de succes.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!