Traim intr-o lume a afacerilor in care delegarea sarcinilor este cruciala pentru a maximiza productivitatea, pentru a mentine echipa unita si a ne atinge obiectivele de business.
Viteza cu care trebuie sa facem fata provocarilor creste din ce in ce mai mult.
Pe langa necesitatea automatizarii, e nevoie neaparata si de un sistem prin care facem aceasta delegare catre oamenii din echipa sau partenerii din exteriorul companiei.
Mai ales cand, prin delegare, intelegi simplul fapt de a repartiza o sarcina.
Nu, inseamna mult mai mult.
Iar modul in care abordezi acest aspect te poate transforma ori in cea mai stresanta persoana din firma, ori intr-un lider alaturi de care ti-e drag sa muncesti.
Subiectul e mare cat o zi de post, asa ca, pentru azi vom discuta doar principalii pasi din procesul de delegare.
E un inceput de la care sa continui sa studiezi pentru a-ti optimiza abilitatile si job-ul, ca manager :)
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!