Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac antreprenorii la inceput de drum este ca incearca sa vanda tuturor.
Realitatea? Nicio afacere, indiferent cat de mare sau de mica, nu poate satisface nevoile tuturor.
Daca vrei sa ai succes pe termen lung, trebuie sa depui niste eforturi pentru a-ti identifica audienta tinta potrivita, in fiecare etapa de crestere a afacerii tale.
De ce acest context?
Pentru ca, pana la urma, publicul targetat depinde si de resursele disponibile ale afacerii… cand targetezi milioane, poti sa iti respecti promisiunea de a livra daca, de exemplu, clientii tai sunt de cealalta parte a globului?
In acest articol, povestim pas cu pas despre cum poti gasi si intelege audienta tinta pentru afacerea ta, astfel incat sa comunici mai bine, sa iti gestionezi corect resursele si sa cresti sansele de a-ti atinge obiectivele.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!