Ce te poate invata GoFunnel despre customer journey

Ce te poate invata GoFunnel despre customer journey
Daca vrei sa ai succes in afaceri, trebuie sa intelegi drumul pe care il parcurg clientii tai pana la cumparare si dupa ce aceasta are loc (customer journey). 

De la constientizarea nevoii pe care o au si cautarile pe care le fac, pana la conversie si loializare, fiecare etapa conteaza. 

Cum ar fi daca ai putea invata toate aceste concepte jucandu-te? 

Aici intervine GoFunnel, board game-ul nostru care simuleaza un funnel de vanzari si te ajuta sa intelegi mai bine comportamentul clientilor, impreuna cu provocarile procesului de vanzare.

Iata, asadar, ce poti invata jucand GoFunnel despre calatoria clientilor spre achizitie.

Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!
Ma abonez!
Cuprins:
  1. Primul contact: Atragerea atentiei clientilor
  2. Considerarea si evaluarea ofertelor
  3. Decizia de cumparare
  4. Competitia si factorii externi
  5. Impactul deciziilor rapide si strategice

1. Primul contact: Atragerea atentiei clientilor


Orice customer journey se concretizeaza pentru un business cu prima interactiune dintre client si brand. 

In GoFunnel, acest lucru este reprezentat prin mutarea clientilor - pionilor spre funnel-ul tau. 

Ai la dispozitie diferite metode pentru a atrage clientii, atat prin aruncarea zarurilor, cat si in functie de combinatia de carti pe care o ai in mana.

Exact ca in joc, in realitate trebuie sa identifici cea mai eficienta modalitate de a atrage clientii: fie prin campanii de marketing, fie prin influenta asupra pietei. 

 

via GIPHY


Inveti ca prima impresie conteaza si ca este crucial sa ai o strategie clara pentru atragerea potentialilor clienti.

Vezi si: Cheia succesului in business, secrete de marketing si alte mituri pentru antreprenori

 

2. Considerarea si evaluarea ofertelor


Dupa ce ai atras un client in funnel-ul tau, acesta intra in faza de considerare. 

In GoFunnel, acest lucru se reflecta prin miscarile clientilor in interiorul funnel-ului. Acestia nu raman automat in funnel-ul tau, pentru ca pot fi influentati de strategiile altor jucatori si de actiunile tale (situatiile prezentate pe cartile de joc).

In viata reala, aici intervine importanta diferentierii. 

 

via GIPHY


Jucandu-te, inveti ca trebuie sa-ti optimizezi oferta pentru a te asigura ca potentialii clienti avanseaza in funnel-ul de vanzari si nu parasesc procesul. 

Trebuie sa creezi valoare si sa comunici clar beneficiile produsului sau serviciului tau.

Vezi si: Sales Funnel pe intelesul tuturor: de la palnia de turnat palinca, la vanzari online

 

3. Decizia de cumparare


Odata ce clientul a trecut de faza de considerare, urmeaza momentul final: achizitia. 

In GoFunnel, acest pas e dat de conversia clientului, iar succesul tau depinde de strategiile pe care le-ai aplicat inainte.

 

via GIPHY


Inveti ca, in realitate, o experienta simplificata si clara pentru client poate face diferenta dintre o vanzare dusa la bun sfarsit si pierderea unui client. 

Punctele de frictiune, fie ca sunt in procesul de achizitie, fie ca sunt provocate de competitorii tai, pot duce la abandonarea funnel-ului. 

In joc, in bottom of the funnel, la fel ca in realitate, trebuie sa identifici si sa elimini barierele care impiedica transformarea pionului in client.

Vezi si: O lista cu 30 de provocari pe care le poti incepe chiar azi

 

4. Competitia si factorii externi


In GoFunnel nu joci de unul singur. 

La fel ca in business, competitia face un rol major in succesul tau. Clientii pot fi influentati de actiunile altor jucatori, iar tu trebuie sa gasesti metode de a-ti proteja funnel-ul si de a-ti mentine avantajul competitiv.

 

via GIPHY


Inveti, asadar, cat de imprevizibila poate fi piata si ca trebuie sa fii mereu pregatit sa iti adaptezi strategiile. 

Competitorii pot lansa atacuri asupra funnel-ului tau, incercand sa-ti retraga clientii sau sa te impiedice sa avansezi. 

Vezi si: 5 moduri in care jocurile iti imbunatatesc abilitatile de antreprenor

 

5. Impactul deciziilor rapide si strategice


In joc, fiecare runda este o oportunitate de a lua decizii care iti pot influenta intregul parcurs. 

La fel ca in customer journey, trebuie sa actionezi rapid si sa iei in calcul toate variabilele pentru a ramane pe tabla.

 

via GIPHY


GoFunnel te invata sa prioritizezi, sa iei decizii bazate pe analiza datelor si sa iti ajustezi strategiile in functie de diferitele circumstante. 

Aceste lectii sunt vitale si in business, unde flexibilitatea si capacitatea de a raspunde rapid la schimbarile pietei sunt factorii de baza pentru a avea o afacere de succes.

Vezi si: 7 lectii de eCommerce pe care le poti invata jucand GoFunnel


Foloseste GoFunnel ca un instrument de invatare care iti ofera o perspectiva realista asupra customer journey. 

Prin mecanismele sale, jocul te ajuta sa intelegi cum functioneaza atragerea, conversia si motivatiile clientilor, dar si cum competitia si factorii externi influenteaza intreaga calatorie.

Esti gata sa iti testezi abilitatile de antreprenor? Comanda propriul exemplar GoFunnel si foloseste-te la maximum de acesta pentru a te auto-educa.

Pana data viitoare!

 

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0791 011 439 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!