Top 5 evenimente care iti pot intoarce jocul la 180 de grade

Top 5 evenimente care iti pot intoarce jocul la 180 de grade
De multe ori faci totul corect - in viata si in afaceri… si tot ajungi sa fii luat prin surprindere. 

Poate se iveste un trend nou, reusesti cumva sa creezi o campanie care rupe sau apare o criza economica. Oricare dintre acestea iti pot da tot planul peste cap.

GoFunnel reflecta perfect asta prin cartile de Eveniment, carti care apar spontan in joc si pot ori sa te propulseze spre victorie, ori sa te dea in spate cand te astepti mai putin.

In articolul de azi vorbim despre cele mai spectaculoase 5 evenimente din jocul GoFunnel care iti pot intoarce situatia la 180 de grade, si cum se traduc ele in viata unui antreprenor.

Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!

 
Ma abonez!
Cuprins:
 
  1. Un client din TOP se hotaraste sa faca o conversie
  2. Vine criza economica. Fiecare jucator trebuie sa isi mute clientul cel mai apropiat de conversie inapoi in Piata
  3. Castigi premiul Afacerea Anului. Ia o carte.
  4. Este vremea unui parteneriat. Schimba o carte cu jucatorul din dreapta ta
  5. Urmeaza Black Friday. Clientul cel mai apropiat de conversie se intoarce in MIDDLE

1. Un client din TOP se hotaraste sa faca o conversie


In GoFunnel aceasta carte iti castiga o conversie instant daca ai un client in zona rosie (TOP). Adica fara sa-l mai plimbi prin Middle sau Bottom, il scoti direct si castigi un banut (o conversie).

E, practic, jackpot-ul jocului. Noroc chior, cum s-ar zice. Dar e chiar asa?
 

via GIPHY


Lasa-ma sa iti pun o intrebare.

In afacerea ta, ai avut vreodata un client care a cumparat de la tine fara sa puna intrebari, fara discutii interminabile, fara 7 email-uri si 5 comentarii random pe social?

Mai mult ca sigur. Acela e momentul cand un client se decide brusc si nu are nevoie de interventii sau raspunsuri.

Ce poti face ca sa provoci astfel de conversii rapide:
  • Creeaza un program de recomandari (referrals) pentru ambasadorii tai de brand, si convinge-u sa te recomande catre clientii reci (prietenii lor, cercul de cunoscuti).
  • Ruleaza reclame de retargetare cu un call to action simplu.
  • Creeaza un landing page atragator unde sa aterizeze oamenii care dau click pe reclame, fara prea multe optiuni sau distrageri.

In GoFunnel acest eveniment tine de noroc. In realitate, inseamna ca faci marketing bun.

Vezi si: GoFunnel vs. alte jocuri de societate: Ce il face unic

 

2. Vine criza economica. Fiecare jucator trebuie sa isi mute clientul cel mai apropiat de conversie inapoi in Piata


Am patit-o - culmea - de mai multe ori. Fix cand te pregatesti sa finalizezi o conversie, vine cartea si iti da pionul inapoi la zero. 

Aceasta carte de eveniment il scoate complet din funnel si il duce inapoi in Piata, ceea ce te face sa pierzi intr-o clipita tot progresul de pana atunci.

 

via GIPHY


In business, un asemenea eveniment poate fi o criza economica reala. Sau o problema logistica, o schimbare de algoritm sau o greseala operationala de care nu ti-ai dat seama.

Si criza nu o poti evita intotdeauna. Dar poti reduce impactul.

Ce poti face:
  • Diversifica sursele de trafic si de venit (nu depinde de un singur canal).
  • Construieste rezerve financiare si stocuri tampon.
  • Optimizeaza procesele si creeaza proceduri pentru n scenarii, astfel incat sa reactionezi rapid la probleme.

Vezi tu, in GoFunnel pierzi doar un pion. In afaceri, insa, e tragic. Nu iti pierde echilibrul.

Vezi si: Cum te ajuta GoFunnel sa devii mai strategic in afaceri

 

3. Castigi premiul Afacerea Anului. Ia o carte.


E o recompensa neasteptata. Aceasta carte pe care o primesti in plus poate deveni un avantaj strategic, mai ales daca erai pe uscat cu resursele.

Comparativ cu ce se intampla in afaceri, evenimentul nu trebuie neaparat sa insemne ca ai castigat un premiu real. 

Poate fi o recomandare publica de la un client mare, un articol in presa, un parteneriat care iti da credibilitate sau o validare sociala puternica.

 

via GIPHY


(Important: astfel de validari nu vin singure, de cele mai multe ori. Trebuie sa construiesti pentru ele.)

Ce poti face ca sa castigi validare externa:
  • Invita clientii sa iti lase review, testimoniale si UGC, in diverse formate.
  • Trimite povestea ta catre publicatii sau podcasturi.
  • Fa parteneriate win-win cu alti jucatori din piata ta.

Pana la urma, fiecare ”carte” de acest tip te ajuta sa deschizi alte usi. Nu o ignora.

Vezi si: Cum planifici o strategie castigatoare in GoFunnel (si in viata profesionala)

 

4. Este vremea unui parteneriat. Schimba o carte cu jucatorul din dreapta ta


Cand schimbi o carte, nu te concentra doar pe faptul ca aceasta te face sa pierzi sau sa castigi daca ai juca-o imediat. Gandeste pe termen lung - orice carte te poate scoate dintr-un blocaj sau te conecteaza la o noua posibilitate.

In business, un parteneriat bine gandit poate, de exemplu, sa iti aduca trafic nou, sa iti deschida calea spre o baza de clienti pe care n-ai putea-o atinge altfel sau sa te ajute sa livrezi mai mult, mai repede, mai simplu.

 

via GIPHY


Ce poti face:
  • Cauta creatori sau business-uri complementare (nu concurenti directi).
  • Propune pachete comune sau campanii de cross-promovare.
  • Fa schimb de continut, resurse sau know-how.

Vezi si: Cum sa iti protejezi funnel-ul de atacurile competitorilor - lectii din GoFunnel
 

5. Urmeaza Black Friday. Clientul cel mai apropiat de conversie se intoarce in MIDDLE


Credeai ca urmeaza sa faci conversia… si clientul face un pas in spate. Se razgandeste si asteapta sa vada ce reduceri apar.

Contextul e ca suntem inainte de Black Friday, iar clientii nu mai convertesc la fel de usor. Adauga la favorite, pun in cos… si dispar o vreme.

 

via GIPHY


E o oglinda foarte apropiata a ce se intampla in business. 

Pre-Black Friday e una dintre cele mai frustrante perioade pentru un magazin online: ai trafic, dar conversii putine, oamenii asteapta ”ceva mai bun” si campaniile par ca nu functioneaza.

Ce poti face:
  • Activeaza functia de wishlist si trimite remindere personalizate.
  • Creeaza o lista de asteptare cu acces in premiera (de ex., cu landing page de lead generation).
  • Ruleaza campanii teasing, cu beneficii ascunse pentru cei care cumpara primii.

In loc sa te superi ca lumea nu cumpara, foloseste acest comportament in favoarea ta.

Extra Pont! 

Esti din Bucuresti si vrei sa iti asiguri terenul pentru un Black Friday de poveste (continuand apoi cu campania de Craciun si vanzari pana in ianuarie)? 

Hai la Black Friday SUMMIT 2025 pe 15 octombrie - eveniment cu acces privat exclusiv pentru 150 de participanti!

Asigura-ti locul acum, cu oferta Early Bird.

Vezi si: 7 lectii de eCommerce pe care le poti invata jucand GoFunnel


Ok. Ce inveti din toate aceste evenimente?

Sa ramai flexibil. Sa folosesti oportunitatile la timp. Sa ai rezerve strategice. Sa te bazezi pe echipa (si parteneriate). Sau poate sa transformi problemele in provocari gestionabile.

Daca iti planifici actiunile astfel incat sa ai mereu o ”carte” in mana cand vine o provocare sau o sansa, timpul de reactie se scurteaza enorm, iar clientii au potential sa iti aduca profit intr-un flux continuu.

In final, ce faci tu azi poate parea mic. Dar la fel ca intr-o tura de GoFunnel, orice miscare strategica poate intoarce jocul in favoarea ta.

Joaca-l cu cap. Si replica in realitate ce inveti, pentru afacerea ta.

Pana data viitoare!

 

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0791 011 439 contact@gofunnel.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!