Cele mai recente cifre ne spun ca valoarea pietei de eCommerce in Romania ar urma sa depaseasca 7 miliarde de euro in acest an.
Romanii cumpara online tot felul de produse, de la alimente de baza, pana la produse de lux, masini sau echipament de iluminare stradala cumparat de institutii.
De asemenea, inainte de a decide de a merge undeva, a cumpara ceva sau a face anume ceva, cei mai multi fac cautari online.
In aceste conditii, prezenta unui magazin online - a unui hub propriu de informatie si vanzare - este obligatorie pentru antreprenori.
Daca vrei sa iti deschizi si tu un magazin online, una dintre primele intrebari pe care ti le pui este pe ce infrastructura tehnica sa vinzi.
Piata e generoasa si vine in intampinarea ta cu tot felul de solutii, de la cele open-source, la platforme de inchiriat pe baza de abonament.
Asadar, alegerea e, deseori, una dificila. Pana la urma, cum alegi platforma?
As vrea sa povestim putin azi pe acest subiect, si sa iti oferim sfaturi practice si reale care sa te ajute, din ceea ce am observat ca au nevoie antreprenorii, dupa +18 ani de experienta in aceasta industrie.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!