Ai o idee clara de business si urmeaza sa pui bazele unui start-up, online sau offline sau omnichannel?
Super, felicitari!
Daca te regasesti in acest stadiu, vreau sa iti amintesc ca exista cateva lucruri de care sa tii cont, astfel incat sa nu descurajezi de la inceput.
In primul rand, putine afaceri functioneaza perfect din start. E normal sa faci greseli si sa inveti pe parcurs, pe masura ce evoluezi.
In al doilea rand, foarte multi antreprenori petrec prea mult timp in faza de planificare si analiza, si amana lansarea la infinit. Evita sa pici in plasa perfectiunii, concentreaza-te pe lucrurile cu adevarat importante.
Cu siguranta unul dintre principalele aspecte care te intereseaza in acest moment este sa verifici daca ideea ta de business e buna, daca are potential real.
In articolul de azi vom discuta putin despre acest subiect si iti voi arata cum iti poti testa ideea de business rapid, in cateva minute.
Iar daca vrei procesul detaliat pentru testarea unei idei de afaceri sau produs, iti recomand sa consulti articolul Gomag de aici.
Iti plac materialele de pe blogul GoFunnel? Aboneaza-te la noutati si le primesti direct in inbox!